לא כל אחד יודע לתרגם חזון למלים. בעתיד יתכן שנוכל להתחבר למחשב שיסרוק לנו את המחשבות ויוציא מסמך קופי מושלם בלחיצת כפתור. בינתיים – יש לכם אותי.

למרות הטענה שקוף המקליד תווים אקראיים במכונת כתיבה יקליד לבסוף את כל כתבי שייקספיר, זו לא האסטרטגיה השיווקית שהייתי ממליץ עליה. למרות שמסקנה זו נראית טריוויאלית, ארגונים רבים בישראל מעסיקים כותבי תוכן בשכר של משהו כמו 5 אגורות למילה, שזה בערך כמו להעסיק קוף שיכתוב שייקספיר.

לך בתור בעל עסק ישנה מטרה ברורה – להשיג את הקול הנכון לעסק שלך. על ידי מציאת הקול הנכון תצליח להעביר את המידע אודות העסק באופן המדוייק, הרלבנטי והשימושי ביותר עבור קהל היעד שלך. כך תוכל לפתוח ערוץ תקשורת מתמשך עם הקהל ובסופו של דבר לרכוש עוד לקוחות. תוכן שיווקי נכון עוזר לך להפוך להיות בר סמכא, ובונה קהל קוראים שסומך עליך. הרעיון הוא שכשאנשים יחשבו על מוצר או שירות שהם מחפשים – התמונה שלך תקפוץ להם לראש.

איך מגיעים לשם?

כתיבה נכונה זו מיומנות מורכבת הדורשת שנים של נסיון ועבודה, וקשה להעביר מהי בכמה מלים. אם בכל זאת אנסה – כתיבה נכונה צריכה להיות ברורה, מעניינת, נהירה ומשכנעת.

ההתמחות שלי היא בכתיבה לאינטרנט, ומכיוון שלגולשים יש יכולת ריכוז הרבה יותר קצרה מקוראים אחרים, יש צורך לשמור על איכויות הכתיבה הללו אף באדיקות.

תבינו – תוכן שיווקי עולה 62% פחות מאמצעי שיווק אחרים, ומשיג פי 3 לידים (מקור)!

אשמח לעזור לכם לנצל את יתרונות הכתיבה השיווקית בעזרת שירותי הכתיבה הבאים שאני מציע.

כתיבת בלוג. אני הכי אוהב לכתוב בלוג, משום שבבלוג ישנה המשכיות. התוכן המתעדכן מאפשר ליצור קבוצה של אוהדים ועמיתים למקצוע ולהגדיל משמעותית את אפשרויות הנטוורקינג והשגת הלקוחות.

כתיבת תוכן לפייסבוק. מעבר ללייקים ולשיתופים של תוכן איכותי בפייסבוק, ניתן להגדיל משמעותית את התקשורת עם הלקוחות הפוטנציאליים והנוכחיים באמצעות ניהול נכון של התוכן במדיה החברתית.

כתיבת תוכן לניוזלטרהקוראים שלך היום הם הלקוחות שלך מחר. בין אם מדובר על טקסטים מוכנים מראש למערכות אוטורספונדר, או דיוור עדכני ומתחדש, שיווק באמצעות תוכן לרשימות דיוור זה הסוד הגדול שמנצלים אותו רק מעטים מאנשי השיווק בארץ. בעזרת תהליך עבודה מובנה, אני אעזור לעסק שלכם לבנות דיוור אלקטרוני מנצח.

כתיבת תוכן לקידום אתרים. ניתן לבנות אתר ידידותי למנועי חיפוש מאפס, או לשכתב מאמרים קיימים כך שיתקדמו בגוגל. תוכן לקידום אתרים זה כבר מזמן לא רק בדיקת כמות הופעת מילות המפתח – זו אומנות שלמה. לי יש נסיון בקידום עשרות אתרים גדולים באמצעות תוכן, עבור לקוחות גדולים כמו בנק לאומי ואתרי תיירות גדולים.

כתיבת תוכן לדפי נחיתהישראלים אוהבים דפי נחיתה קצרים. סגנון זה הוא גם בעל יחס ההמרה הטוב ביותר. כדי ליצור דף נחיתה קצר, אך כזה שמצליח להעביר את המסר השיווקי כמו שצריך, צריך לדעת לבחור ולברור את המילים ולייצר טקסט מינימלי ואופטימלי.

כתיבת מצגת. בין אם מדובר על מצגת למשקיעים או מצגת עסקית, אתם רוצים תוכן שיעניין ולא ישעמם. כל מי שנכח בשיעור באוניברסיטה יודע שמצגות מרדימות הן עניין נפוץ. בעזרת קצת השקעה וחשיבה מראש אפשר לייצר מצגות דינאמיות ואף משעשעות, שיוצרות סיפור מרתק לקהל הצופים.

כתיבת תוכן שיווקי. למרות ההתמחויות שכתבתי למעלה, אין סוף לענפי הכתיבה השונים שאפשר ורצוי לייעד עבורם תוכן שיווקי אפקטיבי. הנה כמה דוגמאות: ניסוח מודעה לאדוורדס, כתיבת נאום לבר מצווה, כתיבת תסריט לסרטון תדמית. ככל שעובר הזמן נוספים עוד ערוצים אינטרנטיים שצריך לכתוב במיוחד עבורם. למשל טוויטר, Canva, פינטרסט. כיום כותבי תוכן מייצרים לא רק טקסטים אלא גם אינפוגרפיקות, סרטונים, סקרים אינטרנטיים ואלו רק כמה דוגמאות.

אני מנסה להישאר מעודכן עם ערוצי התוכן המובילים, כדי שאצליח לייצר את התוכן המעודכן והרלבנטי ביותר עבור הלקוחות שלי. אשמח להפגש אתכם כדי לשוחח על פרוייקט התוכן שאתם צריכים. גם אם לא נסגור עיסקה – אני בטוח שאצליח לתרום לכם משהו שלא חשבתם עליו על כתיבה שיווקית. בכל זאת, זה המקצוע שלי. 🙂

DABj-0T4Fck