חקירת ערוצים נוספים בשיווק באינטרנט מלבד כתיבה

האם זה נכון? האם כל המשווקים / בעלי אתרים מתמודדים עם האתגר הזה:

אתה בונה אתר. כולם מסביבך מייעצים לך לכתוב הרבה תוכן. פעם אחת בחייך אתה מקשיב להם וכותב, הרבה…

אבל התנועה לא באה.

ואז מגיע הרגע בו אתה שוקל להשקיע בעוד ערוץ.

זה בחירה לא פשוטה בכלל. ואף אחד לא מדבר על זה כמעט.

מה אמורים לעשות? ליצור פרופיל בפינטרסט? אולי להצטרף לקבוצה בסלאק? האפשרויות הן אינסופיות כל כך שבסוף לא עושים כלום.

אז בואו נבחן את האופציות…

לפני שנעשה את זה, חשוב לציין. ברור שאין תשובה סופית לשאלה איזה ערוץ לבחור ועל אילו לוותר.

למרות זאת, אפשר לנסות לחשוב על כיוון.

כדי לפשט את ההסבר, בואו ניקח דוגמה.

יש לי עסק של עיצוב פנים, יש לי כמה תמונות יפות של חדרים שעיצבתי. בניתי אתר יפיפה, וכל שבוע אני מעלה פוסט על נושא עיצובי אחר, עם דגש על הפאן ההדרכתי, כולל טיפים עיצוביים.

כאמור, התנועה לאתר היא עדיין מועטה, ומסתפקת בכ-40 מבקרים ביום.

מה עושים?

אז קודם כל היעד. היעד כאן הוא לא הגדלת המרות, הרשמה לניוזלטר וכו, למרות שאלו אכן יעדים לגיטימיים.

היעד המרכזי, אולם, הוא להגדיל את הטראפיק, ולכן כל פעולה שנבחן תיבחן לפי הפרמטר הזה.

אתרים ואנשים חיצוניים

שיתופי פעולה

אינפלואנסרים

אימייל

המרות

רשתות חברתיות

סרטונים

אופטימיזציה תוכן און פייג'

קוד ומהירות אתר