איך יוצרים הכנסה צדדית?

מי לא רוצה הכנסה צדדית?

בישראל זה מאסט. אי אפשר להסתדר בלי זה, לא משנה איפה אתה עובד.

לאחרונה החלטתי שגם אני מעוניין למצוא הכנסה צדדית. לא רק בגלל הכסף, אלא כי אני יודע שזו דרך נהדרת ללמוד.

ככה אני לומד.

לא מספרים, מעצות. לומדים מלעשות. מנסים, ורואים מה עובד. ואם הפעולות בסופו של דבר מניבות פירות שאפשר לראות, כמו כסף, אז זה עובד יותר טוב.

איך מתחילים להרוויח כסף מהצד?

אז התלבטתי איך. חשבתי שאני אעשה בארטר עם מעצב פנים, אבל בסוף לא הייתי צריך את השירות הזה.

פתאום הגיעה הישועה. לימור הציעה שנחייה פרוייקט עבר שלנו – היום דיאטה.

האתר היום דיאטה היה אתר תוכן שבניתי לפני 9 (!) שנים. מילאתי אותו בתכני דיאטות. הוא התקדם בגוגל ובזמנים הטובים שלו היו לו כ-500 גולשים ביום.

הרעיון עכשיו שעלה היה להסב אותו לאתר שעוזר לאנשים בקואוצ׳ינג לדיאטה. לא אתר SEO באופן ראשוני. אני רוצה שהדגש יהיה על יצירת אתר עם מעט דפים שמקנברט לקוחות, ורק אז להביא עוד לקוחות דרך קידום אתרים.

יאללה, לעבודה. עכשיו אני צריך לשים את הכסף איפה שהפה שלי נמצא (באנגלית זה נשמע יותר טוב).

מה האתגר בהכנסה צדדית?

זמן.

אין זמן. עובדים המון, איך אפשר להכניס עוד זמן עבודה מהצד? התשובה היא דרך ייעול. מחשבים קודם כל כמה זמן בדיוק מתכוונים להשקיע בפרוייקט.

אני מתכוון להשקיע משהו כמו שעה ביום. 6 ימים בשבוע.

בהתייעלות הנכונה אפשר לבנות עסק קטן סביב זה.

היעד הראשוני הוא הכנסה קבועה של כ-1,000 ש״ח בחודש. קל.

מה השלבים להשיג הכנסה צדדית?

זה כמו בנייה של כל תוכנית שיווקית. כמו בנייה של כל אתר.

הכל צריך להיות מתוכנן ואסטרטגי.

  • מתחילים עם שאלון לקוח. אני במקרה הזה הלקוח. אני אצטרך במקרה הזה לענות על השאלות של הלקוח.
  • ממשיכים עם מחקר. מחקר מתחרים, מחקר מילות מפתח, מחקר מקורות ואתרי השראה.
  • בונים את האסטרטגיה. מה המטרות, מה ה-kpi, מה התוכנית פעולה
  • בניית האתר
  • השגת לקוחות ראשונים
  • שידרוג האתר עם המלצות לקוח וסיפורי מקרה
  • שיווק לקוח

נשמע פשוט ומבטיח על הנייר, או על המסך, אבל כל סעיף מסתעף למספר רב של פעולות.

יאללה מתחילים.