איך לכתוב ניוזלטר מנצח

לאורך השנים כתבתי מאות ניוזלטרים למגוון פרוייקטים. יפתיע אותך לדעת שהאתגר של כתיבת ניוזלטר לא נעשה קל יותר בניוזלטר מספר 39.

למעשה, הקושי נשאר די דומה לקושי שהיה בניוזלטר הראשון. זה נכון שאחרי שהוכחת לנרשם שאתה שולח לו תוכן איכותי יותר קל לזכות באמונו, אבל היד של הנרשם תמיד יכולה לנדוד לכפתור הספאם ולהוריד אותך סופית מרשימת המיילים שלו.

אז איך משאירים את הנרשם בעניין, ושולחים לו ניוזלטר שיצליח לזכות באמונו?

במשפט אחד: יוצרים קשר אמיתי עם הנרשמים.

לאף אחד אין זמן היום לקרוא ניוזלטרים. אני נרשם לכמות די גדולה של ניוזלטרים, אבל אני לא קורא אף אחד מהם. אין לי זמן, וגם לנרשמים שלכם אין זמן.

לעומת זאת, אני כן קורא אימיילים שחברים שלי כותבים לי.

בנוסף, אני קורא ניוזלטרים של יצרני תוכן ספציפיים, שאני יודע שכל פעם שפתחתי אימייל שלהם זה השתלם לי.

אלו הם בדרך כלל ניוזלטרים באנגלית. שתי דוגמאות ליצרני תוכן שאני עוקב באדיקות אחרי ׳החומר׳ שלהם הם ג׳יי אקונזו ופול ג׳ארביס. ג׳יי כותב בעיקר על קונטנט מרקטינג וג׳ארביס על פרילנסרים. אלו שני נושאים שמאוד קרובים ללבי ושאני רוצה ללמוד עליהם עוד, וג׳ארביס ואקונזו עושים עבודה מעולה להבדיל את עצמם בתור המובילים בתחומים הללו.

אז איך יוצרים קשר אמיתי עם הנרשמים?

תהליך כתיבת אימייל צריך להיות דומה לתהליך כתיבת דף נחיתה או אתר. צריך לנתח, ולנתח, ולנתח. מי הקהל? מה אנחנו רוצים ממנו? איזה ערך נוכל לתת לו?

בואו ניקח דוגמה ודרך זה נבין איך צריך לכתוב אימייל.